Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Rfidmarket.com.tr’ de Veri Güvenliği ve Gizliliği Nasıldır ?

Rfidmarket.com.tr’ de Veri Güvenliği ve Gizliliği

RFIDMARKET SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. KULLANICI GÜVENLİĞİ VE GİZLİLİĞİ BİLDİRGESİ

Tüm sistem web tabanlı olduğundan kullanıcıların zahmetsizce tanınması ve veri güvenliğinin hızla onaylanabilmesi için kullanıcıların web tarayıcılarına "cookie" adı verilen veriler gönderilmekte ve müşteri bilgisayarlarında saklanan bu cookieler belli aralıklarla güncellenerek optimal sistem performansı sağlanmaktadır.

Veri Güvenliği

Kullanıcılardan derlenen tüm hassas ve kişisel bilgiler, en yüksek elektronik ve fiziksel güvenlik standartlarında saklanmakta, yalnızca yetki sahibi olan personelin ve ancak zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. Teknopalas Ltd. Şti. kullanıcılardan derlediği kişisel ve hassas bilgileri kullanıcı onayı olmaksızın hiçbir isim altında, hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı taahhüt ve garanti eder.

Veri Paylaşımı

Teknopalas Ltd. Şti. yukarıda sözü edilen kişisel içerikli bilgiler dışındaki genel kullanıcı bilgilerini, sunduğu hizmetleri daha verimli kılmak ve müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutabilmek amacıyla analiz ederek yorumlamak ve seçkin iş ortakları ile paylaşmak hakkını saklı tutar. Ayrıca kullanıcılar onay verdikleri takdirde bu bilgiler Teknopalas Ltd. Şti. ve ortakları tarafından değerlendirilerek ürün güncellemeleri, indirim duyuruları ve özel teklifler amacıyla kullanılabilir.

2. Online Alışverişlerde Önemli Güvenlik Unsurları ?

Sanılanın aksine, kullanıcıların kredi kartı bilgileri çoğu zaman internet üzerinden yapılan alışverişlerde değil fiziki ortamlarda çalınmaktadır. Bu nedenle kredi kartınızı günlük hayatta kullanırken dikkatli olun, kredi kartı numaranızı, son kullanma tarihini ve CVC (Güvenlik numarası) numarasını başkalarına vermeyin. Restoran, mağaza gibi fiziki ortamlarda çalınan kredi kartı bilgileriyle alışveriş yapmaya çalışan sahtekarlara karşı önlemler alan e-ticaret siteleri bu sahtekarları yakaladıkları anda kredi kartının gerçek sahibiyle irtibata geçmektedirler, bu gibi durumlarda işbirliği yapın. Ay sonu gelen ekstre bilgilerini dikkatli kontrol edin ve size birşey ifade etmeyen alışverişler için firmalarla irtibata geçin. İnternetten alışveriş yaparken bildiğiniz firmaları tercih edin. Bilgi hattı veya müşteri hizmetleri servisi bulunan siteleri tercih edin. Bu sayede aklınıza takılan bütün konular hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Internet sitesinde firmanın açık adresinin ve telefonun yer almasına dikkat edin. Bilmediğiniz bir firmadan alışveriş yapacaksanız alışverişinizi yapmadan ürünü aldığınız mağazanın bütün telefon / adres bilgilerini not edin. Eğer güvenmiyorsanız alışverişten önce telefon ederek teyit ediniz.

3. Kredi Kartı Provizyon Aksaklıkları ?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. 

Bu nedenler arasında bazıları; 

a. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması,
b. Kart numarasını hatalı girmeniz,
c. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
d. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
e. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
f. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
g. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması sayılabilir. 

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

4. Siparişim elime ne zaman ulaşır ?

Siparişlerinizin teslimat süresi ödeme onayınızın alınmasıyla başlar ve siparişleriniz tedarikçiden temininin sağlanmasıyla kargoya verilir.Kargo firmalarının yurtiçi teslimat süreleri 1 ila 5 gün arasında değişiklik göstermektedir.(Teslimat adresinin bulunduğunuz şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir). Siparişinizle ilgili kargo takip bilgisine üye girişi yaparak sol üst taraftaki hesabım kısmına tıklayıp açılan yeni sayfada sol taraftaki siparişlerim kısmından takip edebilir veya müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek destek alabilirsiniz.

5. Hafta Sonu Siparişleri

Hafta sonu vermiş olduğunuz siparişler Pazar günleri çalışmamamız nedeniyle pazartesi günü işleme alınacaktır. Ancak haftasonu oluşan siparişlerinizin onayı ve sipariş numaranız Pazar günü dahi mail adresinize ve cep telefonunuza sistem tarafından ulaştırılacaktır.

6. Teslimat ve Fatura adreslerim farklı olabilir mi?

Satın alma adımlarında karşınıza gelecek olan Teslimat ve Fatura adreslerinizi farklı olarak girebilirsiniz.

7. Rfidmarket.com.tr' de Kargo Ücretli mi?

Rfidmarket.com.tr' de kargo bedeli ürünlerin desisine ( ebadına ) göre hesaplanmaktadır. Kargo aşamasında kargo bedeli karşınıza çıkacaktır.

8. Yurtdışına teslimat imkanınız var mı?

Rfidmarket.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde yurtdışına ve Kıbrıs’a teslimat imkanı şuan bulunmamaktadır.

9. Teslimat sadece belirtilen adrese mi olmalı?

Sitemiz üzerinde yapılan tüm gönderiler sipariş esnasında belirtilen adrese teslim edilmektedir. Kargo şubesinden kesinlikle mal teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda ikinci defa teslimat için ilgili adrese uğrama yapılmamaktadır. Şubeden teslim alıcı kişinin giderek teslim alması gerekmektedir.

10. Siparişim bana ulaşamaz ise iptal edilir mi?

Üyelik kaydı yapılırken ve adres bilgileriniz girilirken özellikle telefon numaralarınızın dikkatli ve doğru bir biçimde kayıt edilmesi gerekir. Güvenliği sağlamak için sizinle irtibat kurulamaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ücret iadeniz gerçekleştirilir.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Üyelik
  • Üyelik Ücretli mi?

    Üyelik Ücretli mi?

    Sitemize üye olmak ücretsizdir. Üye olmadan da sitemizi gezebilirsiniz. Kampanyalardan yararlanabilmemiz ve Alışveriş yapabilmek için üye olmanız gerekir.

  • Neden Üye Olmalıyım?

    Neden Üye Olmalıyım?

    Sitemizde üye olduğunuzda girdiğiniz tüm bilgiler sizin adınıza güvenli bir yerde saklanır. Size Özel Avantajlı fiyatlarımızı görebilmek ve Avantajlardan faydalanabilmek için üye olmanız gereklidir.

  • Üye Olmak için Ne Yapmalıyım?

    Üye Olmak için Ne Yapmalıyım?

    Üye olmak için sayfamızın en üst sol köşesinde "Kayıt Olunuz" ibaresine tıklayarak gerekli kısa bilgileri doldurarak hemen üye olabilirsiniz.

    Üye olmak için tıklayın.

  • Üyelik Bilgilerimi ve Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?

    Üyelik Bilgilerimi ve Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?

    Üye Bilgilerinde ve E-mail, Şifre, gibi bilgilerinizde  değişiklik yapmak  istediğinizde önce ''Giriş Yapınız'' bölümünden siteye giriş yapın. Sonra Sayfanın sol üst kısmında Hesabım yazan sekmeye tıklayarak istediğiniz değişikliği yaptıktan sonra kayıt edebilirsiniz.

    Üye bilgilerinizi ve şifrenizi güncellemek için tıklayınız.

  • Şifremi Unuttum Ne yapmalıyım?

    Şifremi Unuttum Ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız ve giriş yapamıyorsanız sitemizin sol üst köşesinde bulunan "Giriş Yapınız" sayfasına tıklayarak göreceğiniz "Şifremi Unuttum!" linkine tıklayarak açılan sayfada üye olurken belirtmiş olduğunuz mail adresinizi ''E-posta adresiniz'' kısmına girerek ''Gönder'' tuşuna basınız böylece sistem size yeni bir şifre belirleyecek ve bu şifreyi üye olurken girmiş olduğunuz e-posta adresinize gönderecektir.

    Şifrenizin sıfırlanıp mail adresinize gönderilmesini istiyorsanız tıklayın.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.